Termeni

www.emaju.ro – este adresa web la care functioneaza magazinul online al S.C. Emaju Style S.R.L.., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Cluj-Napoca, Str. Calea Floresti, Nr. 79, Ap. 60, Jud. Cluj, avand numar de ordine in Registrul Comertului J12/1745/07.04.2021, cod unic de inregistrare fiscala RO44070199. 

Vanzator – S.C. Emaju Style S.R.L. prin magazinul online Emaju, adresa web www.emaju.ro.

Cumparator – poate fi orice persoana fizica ce are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un cont in platforma magazinului online si efectueaza o comanda.

Client – poate fi orice persoana fizica ce are varsta peste 16 ani sau persoana juridica ce are sau obtine acces la continut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre vanzator (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre vanzator si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui cont.

Utilizator – orice persoana fizica ce are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata in platforma vanzatorului, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice magazinului, din sectiunea termeni si conditii.

Consumator - poate fi orice persoana fizica ce intentioneaza sa comande sau sa procure ori comanda/procura/foloseste bunuri si/sau servicii pentru necesitatile sale zilnice.

Cont – sectiunea din platforma magazinului online formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite cumparatorului transmiterea comenzii si care contine informatii despre client/cumparator si istoricul cumparatorului in platforma vanzatorului (comenzi, facturi fiscale, returnari de bunuri/servicii, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea contului sunt corecte, complete si actualizate.

Favorite – sectiune din cont care permite utilizatorului/clientului/cumparatorului sa isi creeze liste cu bunuri si servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii.

Lista – sectiunea din favorite in care cumparatorul/utilizatorul poate adauga bunuri sau servicii pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii si pe care, ulterior, le poate sterge sau le poate adauga in cosul de cumparaturi („Cosul meu”).

Cosul meu – sectiune din cont care permite cumparatorului/utilizatorului sa adauge bunuri sau servicii pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior.

Site – magazinul online gazduit la adresa web www.emaju.ro si subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre vanzator si cumparator prin care cumparatorul transmite vanzatorului, prin intermediul site-ului intentia sa de a achizitiona bunuri si servicii de pe site.

Colet - bunul si/sau serviciul comandat de catre client/cumparator, ambalat de catre vanzator, pentru a fi protejat pe timpul transportului.

Bunuri si servicii – orice produs sau serviciu listat pe site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre vanzator, cumparatorului ca urmare a contractului incheiat.

Cadou - bun si/sau serviciu oferit de catre vanzator, in mod gratuit, pentru o comanda de o anumita valoare, valoare care nu include si taxa de expediere/livrare.

Livrare gratuita - scutirea de la plata taxei pentru expediere/livrare, oferita de catre vanzator, pentru o comanda de o anumita valoare, valoare care nu include si taxa de expediere/livrare.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de bunuri si/sau servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre vanzator.

Contract – reprezinta comanda acceptata, confirmata si expediata de catre vanzator.

Continut – reprezinta:
– toate informatiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
– elementele oricarui e-mail trimis cumparatorilor de catre vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
– orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre vanzator, cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate de catre acesta;
– informatii legate de bunurile si/sau serviciile si/sau tarifele practicate de vanzator intr-o anumita perioada;
– date referitoare la vanzator

Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui bun si/sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca bunul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre vanzator.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui utilizator/client/cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare bun putand primi un punctaj de la o stea, pana la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de utilizator/client/cumparator asupra unui bun si/sau serviciu.

Comentariu – apreciere sau observatie, pe marginea unui review sau a unui alt comentariu.

Document – prezentul text, denumit Termeni si conditii.

Newsletter - mesaj pe e-mail, livrat periodic, cu scopul de a prezenta oferte, noutati, promotii.

Comunicari comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/sms/telefonic/mobile push/webpush/etc.)  continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la bunuri si/sau servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea  “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui bun si/sau serviciu de catre vanzator, cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile bunurilor si serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

 

Contract

Contractul se supune legislatiei in vigoare privind contractele la distanta(Legea Nr. 365/2002 privind comertul electronic, republicata, cu modificarile ulterioare).

Prin inregistrarea unei comenzi pe site, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic,e-mail, whats app, sms) prin care vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

Notificarea primita de catre cumparator, dupa efectuarea comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail, whats app, sms) sau telefonic.

Contractul se considera incheiat intre vanzator si cumparator in momentul primirii de catre cumparator de la vanzator, prin e-mail si/sau whats app/sms a notificarii de expediere a comenzii.

Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre vanzator, pe site, vor sta la baza contractului.

 

Vanzare online

Accesul in vederea efectuarii unei comenzi ii este permis oricarui utilizator/cumparator, cu exceptia minorilor.

Pentru motive justificate vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul utilizatorului/cumparatorului in vederea efectuarii unei comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca, in baza conduitei sau a activitatii utilizatorului/cumparatorului pe site, actiunile acestuia l-ar putea prejudicia in vreun fel pe vanzator. In oricare dintre aceste cazuri, utilizatorul/cumparatorul se poate adresa vanzatorului, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

Comunicarea cu vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta, prin metodele mentionate la sectiunea “contact” din magazinul online. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, vanzatorul isi rezerva dreptul de a cere utilizatorilor/cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul site-ului.

Vanzatorul poate publica pe site informatii despre bunuri si/sau servicii si/sau promotii practicate de catre acesta intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

Toate tarifele aferente bunurilor si/sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.. In cazul in care utilizatorul/cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul bunului, acesta va contacta vanzatorul, pe e-mail sau telefonic, accesand sectiunea de contact.

In cazul platilor online vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisionul aplicat de catre banca emitenta a cardului acestuia. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai cumparatorul.

Toate informatiile folosite pentru descrierea bunurilor si/sau a serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Dupa achizitionarea unui bun sau serviciu, cumparatorului i se va solicita inscrierea unui review legat de bunul sau serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de cumparator, in contul sau. In acest fel, cumparatorul contribuie la informarea altor posibili utilizatori/clienti/cumparatori de pe site si se implica activ in dezvoltarea de noi servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor bunurilor.

 

Newsletter

Vanzatorul va trimite periodic, utilizatorilor/clientilor/cumparatorilor abonati, un mesaj elecronic(e-mail), cu scopul de a prezenta noutati, oferte si/sau promotii.

Orice utilizator/client/cumparator are posibilitatea de a se abona/dezabona, gratuit, folosind formularul disponibil pe site.

In momentul abonarii la newsletter, utilizatorul/clientul/cumparatorul isi exprima acordul cu privire la termenii serviciului.

 

Cesionarea si subcontractarea

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte(furnizor, curier) pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

Dreptul de proprietate intelectuala

Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe site, sunt proprietatea exclusiva a vanzatorului, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

Clientului/cumparatorului/utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de catre vanzator, includerea oricarui continut in afara site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al vanzatorului asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distribuirea unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul scris expres al vanzatorului.

Orice continut la care utilizatorul/clientul/cumparatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre vanzator si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea vanzatorului cu referire la acel continut.
Utilizatorul/clientul/cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile documentului.

In cazul in care vanzatorul confera utilizatorului/clientului/cumparatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care utilizatorul/clientul/cumparatorul are si/sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea vanzatorului pentru respectivul utilizator/client/cumparator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

Niciun continut transmis catre utilizator/client/cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea vanzatorului fata de respectivul continut.

Este interzisa orice utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

 

Disponibilitatea produselor

Disponibilitatea unui bun va fi afisata in magazinul online dupa cum urmeaza:

- in stoc – produsul este disponibil in stocul fizic al magazinului

- stoc epuizat – bunul nu mai este disponibil in stocul fizic al vanzatorului

- la comanda – bunul nu este disponibil in stocul vanzatorului, dar poate fi adus, daca este disponibil la furnizor, intr-un interval de timp ce se va comunica clientului/cumparatorului.

 

Comanda

Utilizatorul/clientul/cumparatorul poate efectua comenzi pe site, prin adaugarea bunurilor si/sau serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda sau telefonic, efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres.

Ambele metode de comanda implica cunoasterea si acceptarea termenilor si conditiilor.

In cazul comenzilor telefonice, cumparatorului i se vor comunica informatiile esentiale cu privire la bunurile si/sau serviciile comandate, expediere, livrare, plata, conditii comerciale, insa acesta are obligatia sa se documenteze cu privire la bunurile si/sau serviciile comandate cat si la termenii si conditiile magazinului online. In momentul in care se comanda telefonic, se considera acceptati termenii si conditiile magazinului online.

In cosul de cumparaturi se pot adauga bunuri si/sau servicii disponibile in stocul magazinului online. Adaugarea unui bun si/sau serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a bunului/serviciului.

Magazinul nostru nu accepta rezervarea de produse pentru a fi cumparate ulterior.

Prin finalizarea comenzii, cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.

Prin finalizarea comenzii, cumparatorul consimte ca vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea cumparatorului.

Vanzatorul poate anula comanda efectuata de catre cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

- invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de vanzator, in cazul platii online;

- datele furnizate de catre client/cumparator, pe site, sunt incomplete si/sau incorecte;

- produsele comandate de catre cumparator, se dovedesc a fi indisponibile.

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din contract, respectiv sa returneze un bun sau sa renunte la un serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun sau renuntare la un serviciu expira in termen de 14 zile calendaristice de la ziua in care cumparatorul intra in posesia fizica a bunului si/sau serviciului;

In cazul in care cumparatorul decide sa se retraga din contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regaseste pe site, la sectiunea - Retur produse

In cazul in care clientul/cumparatorul solicita retragerea din contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv, altfel vanzatorul este indreptatit sa retina contravaloarea produsului/produselor cadou, la pretul la care aceste produse se comercializeaza pe site-ul vanzatorului, in afara campaniei promotionale. In cazul in care comanda este achitata, vanzatorul va restitui suma in maxim 14 (patrusprezece) zile calendaristice de la data in care vanzatorul a intrat in posesia bunurilor si/sau serviciilor returnate. Restituirea sumei se va face prin transfer bancar in contul furnizat de catre client/cumparator. Clientul/cumparatorul va furniza vanzatorului, toate datele necesare pentru restituirea sumei: IBAN-ul contului, banca la care este deschis contul si numele persoanei titulare.

Daca bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (accesorii lipsa, bunul este deteriorat/murdar/utilizat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea bunului in stadiul initial, sau, de a refuza restituirea sumei, caz in care clientul/cumparatorul, pe cheltuiala sa, isi va recupera bunul/serviciul pentru care s-a refuzat restituirea banilor.

In cazul in care un bun si/sau serviciu comandat de catre cumparator, nu poate fi expediat de catre vanzator, acesta din urma va informa clientul/cumparatorul asupra acestui fapt si va returna contravaloarea bunului si/sau serviciului in contul cumparatorului, in cazul in care bunul si/sau serviciul a fost platit, , in termen de maxim 7 (sapte) zile calendaristice de la data la care vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a contractului.

 

Facturare

Preturile bunurilor si serviciilor afisate in cadrul site-ului www.emaju.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare comanda. Vanzatorul va emite catre cumparator o factura pentru bunurile si serviciile livrate, obligatia cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Vanzatorul va transmite cumparatorului factura aferenta comenzii ce contine bunuri si/sau servicii, precum şi pentru orice alte plati aferente comenzii, exclusiv in format electronic, prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de cumparator in contul sau.

Pentru o corecta comunicare a facturii aferente comenzii, cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei comenzi, existente in cont.

Prin trimiterea comenzii, cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in contul sau.

In cazul in care cumparatorul nu primeste factura, trebuie sa sesizeze acest aspect pe adresa de e-mail: office@emaju.ro

 

Plata

Pentru a efectua plata, cumparatorul are la dispozitie trei metode: plata online cu cardul, plata prin transfer bancar si plata ramburs. Metoda de plata aleasa, va fi selectata de catre cumparator in pasii de finalizare a comenzii.

Plata online cu cardul se va efectua in momentul in care se finalizeaza comanda, prin procesatorul de plati Netopia. Efectuarea platii necesita completarea unui formular cu informatiile despre card, in pagina securizata a procesatorului de plati. Sunt acceptate carduri de credit/debit emise sub sigla Visa(Visa, Visa Electron) si MasterCard(MasterCard, Maestro)

Plata prin transfer bancar se efectueaza dupa finalizarea comenzii si doar dupa ce cumparatorul primeste de la vanzator, factura pentru comanda plasata. Comanda se va expedia doar dupa ce plata efectuata este vizibila in contul bancar al vanzatorului.

Plata ramburs se efectueaza la primirea coletului, la adresa mentionata, de catre cumparator.

Se va plati contravaloarea ramburs curierului si acesta va elibera o chitanta pentru suma platita.

Nu sunt percepute alte taxe suplimentare decat cele afisate pe factura comenzii.

Livrarea comenzilor

Toate comenzile se vor procesa doar dupa ce vor fi confirmate telefonic.

Comenzile se vor expedia/livra prin intermediul firmelor de curierat cu care vanzatorul are contract de colaborare si doar pe teritoriul Romaniei, contra unei taxe.

Taxa de expediere/livrare va fi vizibila pe pagina bunului si/sau serviciului si adaugata in comanda. Taxa de expediere/livrare este unica si se aplica o singura data fiecarei comenzi. Daca intr-o comanda sunt mai multe bunuri si/sau servicii, taxa de expediere/livrare nu se va aplica pentru fiecare bun si/sau serviciu in parte, ci doar o singura data.

Taxa de expediere/livrare se aplica pentru localitatile fara kilometri suplimentari, aflate in aria de acoperire ale firmei/firmelor de curierat, cu care vanzatorul are contract de colaborare.

Pentru localitatile cu kilometri suplimentari, aflate in afara ariei de acoperire a firmei/firmelor de curierat cu care vanzatorul are contract de colaborare, se va percepe o taxa suplimentara, insa numai dupa ce clientul/cumparatorul va fi informat asupra acestei taxe si doar cu acordul sau.

Daca clientul/cumparatorul nu este de acord cu taxa suplimentara, atunci comanda se poate trimite catre sediul firmei/firmelor de curierat, aflat cel mai aproape de adresa de livrare comunicata de catre client/cumparator si doar cu acordul acestuia, de unde o va ridica personal.

In momentul confirmarii comenzii, clientul/cumparatorul va fi informat de catre vanzator, despre: numele firmei de curierat cu care se va expedia comanda, data in care se va expedia comanda si data estimativa la care se va livra coletul.

Durata livrarii unei comenzi depinde exclusiv de modul in care firma de curierat isi organizeaza activitatea. In mod normal livrarea unei comenzi se face in 24 - 48 de ore din momentul in care este predata firmei de curierat, exceptand cazurile cand apar intarzieri din cauza unor factori externi: conditii meteo, calamitati, evenimente rutiere, manifestari de strada, greve, sarbatori legale, perioade de timp cu un volum mare de colete sau alte situatii deosebite ce ar putea impiedica livrarea comenzii in termenul de 24 - 48 de ore.

Vanzatorul nu-si asuma raspunderea pentru prejudicii cauzate de livrarea cu intarziere a comenzii, intrucat, din momentul preluarii coletului de catre firma de curierat, responsabilitatea livrarii coletului este exclusiv a firmei de curierat, fapt pentru care vanzatorul nu va plati despagubiri.

 

Livrarea gratuita

Pentru o anumita valoare a comenzii, vanzatorul poate acorda transport gratuit. Valoarea de la care se acorda transport gratuit nu contine taxa de expediere/livrare si va fi trecuta vizibil pe site-ul vanzatorului.

Acordarea transportului gratuit este o metoda de promovare a magazinului online.

Vanzatorul poate adauga/elimina livrarea gratuita, in functie de politicile interne de promovare si fara a notifica in prealabil utilizatorii/clientii/cumparatorii.

Vanzatorul poate modifica valoarea de la care acorda transport gratuit, in functie de politicile interne de promovare si fara a notifica in prealabil utilizatorii/clientii/cumparatorii.

Daca un client/cumparator plaseaza o comanda care are valoarea necesara transportului gratuit, atunci va beneficia de transport gratuit, insa, daca ulterior plasarii comenzii, se razgandeste si modifica bunurile si/sau serviciile din comanda, iar in urma modificarii, valoarea comenzii nu se mai incadreaza la transport gratuit, atunci clientul/cumparatorul nu va beneficia de transport gratuit, urmand a se include in comanda si taxa de expedier/livrare.

 

Reduceri

Anumite bunuri si/sau servicii din oferta vanzatorului pot beneficia de pret redus fata de pretul obisnuit de vanzare, pentru o perioada de timp bine determinata.

Reducerile de pret reprezinta o metoda de promovare a produselor si vor fi evidentiate in mod distinct.

Vanzatorul poate modifica/adauga/elimina reducerea pentru un anumit bun si/sau serviciu, in functie de disponibilitate si de politicile interne de promovare si fara a notifica in prealabil utilizatorii/clientii/cumparatorii.

Reducerile sunt valabile in limita stocului disponibil.

 

Bunuri cadou

Pentru o anumita valoare a comenzii, vanzatorul poate acorda bunuri in mod gratuit, cu titlul de cadou. Valoarea de la care se acorda cadoul nu contine taxa de expediere/livrare si va fi trecuta vizibil pe site-ul vanzatorului.

Acordarea cadoului este o metoda de promovare a magazinului online.

Vanzatorul poate modifica/adauga/elimina cadoul, in functie de politicile interne de promovare si fara a notifica in prealabil utilizatorii/clientii/cumparatorii.

Vanzatorul poate modifica valoarea de la care acorda cadoul, in functie de politicile interne de promovare si fara a notifica in prealabil utilizatorii/clientii/cumparatorii.

Daca un client/cumparator plaseaza o comanda care are valoarea necesara acordarii cadoului, atunci va beneficia de cadou, insa, daca ulterior plasarii comenzii, se razgandeste si modifica bunurile si/sau serviciile din comanda, iar in urma modificarii, valoarea comenzii nu se mai incadreaza la acordarea cadoului, atunci clientul/cumparatorul nu va beneficia de cadou.

Bunurile cadou se acorda in limita stocului disponibil.

 

Returnarea produselor

Returul produselor se supune Ordonantei de urgenta Nr. 34 din 04.06.2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

Consumatorul este obligat sa anunte vanzatorul asupra intentiei sale de a returna partial sau total bunurile si/sau serviciile cumparate si sa le returneze in termen de 14 zile calendaristice de la momentul in care a intrat in posesia lor. Notificarea se va face prin intermediul formularului de retur, publicat pe site-ul vanzatorului sau in scris, pe adresa de e-mail office@emaju.ro. Nu vor fi luate in considerare notificarile facute telefonic sau prin sms/whats app.

Notificarea de returnare trebuie sa contina: datele clientului(nume si prenume, adresa e-mail, numar telefon), datele comenzii(numarul comenzii, bunul/bunurile ce se vor returna, cantitatea) si modalitatea de solutionare(restituirea contravalorii, inlocuirea cu alt bun, inlocuirea cu alta culoare/marime).

Clientul/cumparatorul trebuie sa ambaleze corespunzator bunurile pe care le returneaza si sa le expedieze pe cheltuiala sa, catre vanzator. Cheltuielile suportate de catre client/cumparator, la returnarea bunului si/sau serviciului, pot fi mai mari decat taxa de expediere/livrare platita la cumpararea bunului si/sau serviciului si depinde de tariful perceput de catre firma de curierat. Daca clientul/cumparatorul doreste inlocuirea bunului cu alt bun sau alta culoare/marime, atunci va avea de achitat si taxa de transport pentru coletul trimis la schimb de catre magazin.

Returnarea bunurilor si/sau servicilor de catre cumparator, se va face doar prin intermediul firmelor de curierat, la adresa mentionata de catre vanzator.

Coletul trimis de catre client/cumparator nu va fi receptionat de catre magazin daca clientul/cumparatorul nu a achitat taxa de transport la curier si se va intoarce catre client/cumparator pe cheltuiala acestuia.

Coletul trimis de catre client/cumparator cu valoare ramburs nu va fi receptionat de catre magazin deoarece continutul coletului trebuie verificat si evaluat de catre magazin inainte de a se stabili valoarea ce se va restitui clientului/cumparatorului.

Daca bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (accesorii lipsa, bunul este deteriorat/murdar/utilizat), magazinul isi rezerva dreptul de a nu restitui integral valoarea bunului returnat, pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si unul utilizat, ce va fi vandut cu reducere, fiind considerat bun resigilat sau, dupa caz, de a refuza restituirea sumei, situatie in care clientul/cumparatorul, pe cheltuiala sa, isi va recupera bunul/serviciul pentru care s-a refuzat restituirea banilor. Diminuarea sumei restituite este cuprinsa intre 10% - 50% din valoarea initiala a bunului, in functie de gradul de degradare constatat la verificarea bunului returnat.

Perioada maxima de restituire a contravalorii bunului returnat este de sapte zile calendaristice incepand din momentul in care bunul returnat a fost receptionat de catre magazin.
Restituirea contravalorii bunului returnat se va face in contul bancar al clientului/cumparatorului, mentionat de catre acesta in notificarea/formularul de retur si doar dupa ce bunul returnat a fost verificat de catre vanzator si s-a stabilit daca se restituie suma integrala sau se aplica o diminuare a valorii bunului returnat, in functie de starea in care a fost returnat bunul de catre client/cumparator.

Nu beneficiaza de drept de retur:

- bunurile si/sau serviciile personalizate dupa specificatiile clientului/cumparatorului;

- bunurile rupte, patate, murdare si/sau spalate/curatate de catre client/cumparator;

- bunurile si/sau serviciile asupra carora s-au facut interventii/modificari neautorizate;

- bunurile si/sau servicile pentru care solicitarea de returnare si/sau returnarea se face dupa termenul legal de 14 zile calendaristice din momentul in care bunurile si/sau servicile au fost receptionate de catre client/cumparator.

 

Garantia bunurilor

Toate bunurile comercializate de catre magazinul nostru, cu exceptia bunurilor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi (cu exceptia bunurilor resigilate), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Garantia comerciala pentru bunurile si/sau serviciile comercializate de magazinul nostru este de 30 zile calendaristice, in baza facturii emise de magazin. Garantia intra in vigoare din momentul emiterii facturii.

Orice situatie de garantie pentru bunurile si/sau serviciile comercializate de magazinul nostru se va comunica in scris, de catre client/cumparator, pe adresa de e-mail office@emaju.ro si trebuie sa contina o descriere cat mai detaliata a situatiei, inclusiv imagini.

Se pierde dreptul de garantie in urmatoarele situatii:

- asupra bunului si/sau serviciilor se fac interventii si modificari neautorizate

- nu se respecta conditiile de manipulare, utilizare, intretinere si pastrare ale bunului si/sau serviciilor

 

Confidentialitatea

Vanzatorul va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura, pe care cumparatorul le furnizeaza. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul document.

Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de cumparator/client cu privire la comanda/contract fara consimtamantul prealabil scris al vanzatorului.

Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui magazin online, utilizatorul/clientul/cumparatorul ofera vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Utilizatorul/clientul/cumparatorul este de acord ca vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte sau tehnici pe care le furnizeaza vanzatorului, prin intermediul site-ului.

 

Comunicari comerciale

Utilizatorul/clientul/cumparatorul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat vanzatorului pentru comunicarile comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, dupa cum urmeaza:

- prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in comunicarile comerciale primite de la vanzator

- prin contactarea vanzatorului.

Prin adaugarea de bunuri si/sau servicii, de catre utilizator/client/cumparator, in Cosul meu si Favorite, vanzatorul va transmite utilizatorului/clientului/cumparatorului comunicari comerciale cu privire la:

- modificarea pretului bunurilor si/sau serviciilor adaugate,

- recomandari de bunuri si/sau servicii similare cu cele adaugate,

- existenta bunurilor si/sau serviciilor in Cosul meu si Favorite
– disponibilitate stoc bunuri si/sau servicii adaugate

In urma achizitionarii unui bun si/sau serviciu, vanzatorul va transmite utilizatorului/clientului/cumparatorului comunicari comerciale cu privire la sugestii de bunuri si/sau servicii recomandate a fi utilizate impreuna cu bunul si/sau serviciul achizitionat.

Utilizatorul/clientul/cumparatorul se poate dezabona, in orice moment, de la comunicarile comerciale mentionate mai sus prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la vanzator sau prin contactarea vanzatorului in acest sens.

De asemenea, pentru imbunatatirea ofertei de bunuri si/sau servicii si a experientei de cumparare, vom folosi datele dvs. pentru efectuarea de cercetari de piata si sondaje de opinie. Informatiile obtinute in urma acestor cercetari de piata si a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate in scopuri publicitare ci doar in cele mentionate mai sus. Raspunsurile dvs. la cercetarile de piata si sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs. si nici transmise catre terți și nici nu vor fi publicate.

 

Transferul proprietatii bunurilor

Proprietatea asupra bunurilor si/sau serviciilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea cumparatorului, in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de catre vanzator).

Raspundere

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care utilizatorul/clientul/cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre vanzator a oricarei din obligatiile sale conform comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea bunurilor si/sau serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

Prin crearea si utilizarea contului, utilizatorul/clientul/cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de cont (utilizator si parola) si pentru gestionarea accesarii contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul contului sau.

Prin crearea contului si/sau utilizarea continutului si/sau plasarea comenzilor, utilizatorul/clientul/cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc termenii si conditiile vanzatorului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul site-ului, existenta la data crearii contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii comenzii.

Vanzatorul isi rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic termenii si conditiile magazinului, pentru a reflecta orice modificări ale modului si conditiilor de functionare a magazinului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil utilizatorului/clientului/cumparatorului de la momentul afisarii in site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe site versiunea modificată a documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui document.

 

Review si comentarii

Scrierea de review-uri si comentarii se poate face, de catre utilizator/client/cumparator, in sectiunea dedicata. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire ale unui produs sau serviciu.

In momentul inregistrarii unui anumit review/comentariu pe site, utilizatorul/clientul/cumparatorul acorda vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si da dreptul vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.

Fiecare Utilizator/client/cumparator, in momentul inscrierii de review/comentariu in sectiunea dedicata, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:

- sa faca referiri doar la caracteristicile si/sau modul de utilizare ale unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii comenzii;

- sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv;

- sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt utilizator/client/cumparator;

- sa se asigure de incadrarea corecta a continutului introdus pe site;

- sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;

- sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;

- sa nu furnizeze/solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de e-mail, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;

- sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre url-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si vanzatorul;

- sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre vanzator sau sa inscrie review-uri/comentarii care sa contina materiale de natura publicitara;

- sa nu utilizeze review-ul/comentariul ca mijloc de comunicare cu vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale vanzatorului inscrise pe site.

Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui review, utilizatorul/clientul/cumparatorul va adauga si un rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta rating-ul general al produsului sau serviciului, numar care apare intre paranteze. Astfel, un review insotit de un rating mare duce la o crestere a rating-ului general, iar un review insotit de un rating mic duce la o scadere a rating-ului general.

Utilizatorii/clientii/cumparatorii ce inscriu review-uri la care ataseaza fisiere foto sau video vor respecta urmatoarele reguli:

- fisierele incarcate vor contine imagini si/sau videoclipuri care se refera la produsul sau serviciul pentru care se scrie review-ul, asigurandu-se ca fisierele incarcate respecta drepturile de autor;

- fisierele incarcate nu vor contine violenta, continut pentru adulti, limbaj licentios sau alt continut care ofenseaza o persoana/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a varstei, a statutului de veteran, a orientarii sexuale sau politice;

- fisierele incarcate nu vor contine informatii legate de alte persoane;

- fisierele incarcate nu vor contine url-uri sau watermark-uri catre site-uri ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca vanzatorul.

Cand un review/comentariu este semnalat de catre un utilizator/client/cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre vanzator pentru a determina daca incalca termeni si conditiile magazinului. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din site numai dupa examinarea acestora de catre vanzator.

In cazul in care vanzatorul constata incalcarea termenilor si conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea utilizatorului/clientului/cumparatorului de a inscrie review-uri/comentarii in sectiunile dedicate.

Pentru sesizari sau reclamatii legate de bunul si/sau serviciul achizitionat, cumparatorii au la dispozitie datele de contact ale magazinului. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

 

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Vezi Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul document.

Folosirea cookies

Vezi Politica de Cookies, care face parte din prezentul document.

Forta majora

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

Rezolvarea litigiilor

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre vanzator si utilizator /client/cumparator se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Cluj-Napoca.