Plata

Pentru a efectua plata, cumparatorul are la dispozitie trei metode: plata online cu cardul, plata prin transfer bancar si plata ramburs. Metoda de plata aleasa, va fi selectata de catre cumparator in pasii de finalizare a comenzii.

Plata online cu cardul se va efectua in momentul in care se finalizeaza comanda, prin procesatorul de plati Netopia. Efectuarea platii necesita completarea unui formular cu informatiile despre card, in pagina securizata a procesatorului de plati. Sunt acceptate carduri de credit/debit emise sub sigla Visa(Visa, Visa Electron) si MasterCard(MasterCard, Maestro)

Plata prin transfer bancar se efectueaza dupa finalizarea comenzii si doar dupa ce cumparatorul primeste de la vanzator, factura pentru comanda plasata. Comanda se va expedia doar dupa ce plata efectuata este vizibila in contul bancar al vanzatorului.

Plata ramburs se efectueaza la primirea coletului, la adresa mentionata, de catre cumparator.

Se va plati contravaloarea ramburs curierului si acesta va elibera o chitanta pentru suma platita.

Nu sunt percepute alte taxe suplimentare decat cele afisate pe factura comenzii.

Livrarea comenzilor

Toate comenzile se vor procesa doar dupa ce vor fi confirmate telefonic.

Comenzile se vor expedia/livra prin intermediul firmelor de curierat cu care vanzatorul are contract de colaborare si doar pe teritoriul Romaniei, contra unei taxe.

Taxa de expediere/livrare va fi vizibila pe pagina bunului si/sau serviciului si adaugata in comanda. Taxa de expediere/livrare este unica si se aplica o singura data fiecarei comenzi. Daca intr-o comanda sunt mai multe bunuri si/sau servicii, taxa de expediere/livrare nu se va aplica pentru fiecare bun si/sau serviciu in parte, ci doar o singura data.

Taxa de expediere/livrare se aplica pentru localitatile fara kilometri suplimentari, aflate in aria de acoperire ale firmei/firmelor de curierat, cu care vanzatorul are contract de colaborare.

Pentru localitatile cu kilometri suplimentari, aflate in afara ariei de acoperire a firmei/firmelor de curierat cu care vanzatorul are contract de colaborare, se va percepe o taxa suplimentara, insa numai dupa ce clientul/cumparatorul va fi informat asupra acestei taxe si doar cu acordul sau.

Daca clientul/cumparatorul nu este de acord cu taxa suplimentara, atunci comanda se poate trimite catre sediul firmei/firmelor de curierat, aflat cel mai aproape de adresa de livrare comunicata de catre client/cumparator si doar cu acordul acestuia, de unde o va ridica personal.

In momentul confirmarii comenzii, clientul/cumparatorul va fi informat de catre vanzator, despre: numele firmei de curierat cu care se va expedia comanda, data in care se va expedia comanda si data estimativa la care se va livra coletul.

Durata livrarii unei comenzi depinde exclusiv de modul in care firma de curierat isi organizeaza activitatea. In mod normal livrarea unei comenzi se face in 24 - 48 de ore din momentul in care este predata firmei de curierat, exceptand cazurile cand apar intarzieri din cauza unor factori externi: conditii meteo, calamitati, evenimente rutiere, manifestari de strada, greve, sarbatori legale, perioade de timp cu un volum mare de colete sau alte situatii deosebite ce ar putea impiedica livrarea comenzii in termenul de 24 - 48 de ore.

Vanzatorul nu-si asuma raspunderea pentru prejudicii cauzate de livrarea cu intarziere a comenzii, intrucat, din momentul preluarii coletului de catre firma de curierat, responsabilitatea livrarii coletului este exclusiv a firmei de curierat, fapt pentru care vanzatorul nu va plati despagubiri.

 

Livrarea gratuita

Pentru o anumita valoare a comenzii, vanzatorul poate acorda transport gratuit. Valoarea de la care se acorda transport gratuit nu contine taxa de expediere/livrare si va fi trecuta vizibil pe site-ul vanzatorului.

Acordarea transportului gratuit este o metoda de promovare a magazinului online.

Vanzatorul poate adauga/elimina livrarea gratuita, in functie de politicile interne de promovare si fara a notifica in prealabil utilizatorii/clientii/cumparatorii.

Vanzatorul poate modifica valoarea de la care acorda transport gratuit, in functie de politicile interne de promovare si fara a notifica in prealabil utilizatorii/clientii/cumparatorii.

Daca un client/cumparator plaseaza o comanda care are valoarea necesara transportului gratuit, atunci va beneficia de transport gratuit, insa, daca ulterior plasarii comenzii, se razgandeste si modifica bunurile si/sau serviciile din comanda, iar in urma modificarii, valoarea comenzii nu se mai incadreaza la transport gratuit, atunci clientul/cumparatorul nu va beneficia de transport gratuit, urmand a se include in comanda si taxa de expedier/livrare.