Returnarea produselor

Perioada maxima de restituire a contravalorii bunului returnat este de sapte zile calendaristice incepand din momentul in care bunul returnat a fost receptionat de catre magazin. Restituirea contravalorii bunului returnat se va face in contul bancar al clientului/cumparatorului, mentionat de catre acesta in notificarea/formularul de retur si doar dupa ce bunul returnat a fost verificat de catre vanzator si s-a stabilit daca se restituie suma integrala sau se aplica o diminuare a valorii bunului returnat, in functie de starea in care a fost returnat bunul de catre client/cumparator.

Nu beneficiaza de drept de retur:

- bunurile si/sau serviciile personalizate dupa specificatiile clientului/cumparatorului;

- bunurile rupte, patate, murdare si/sau spalate/curatate de catre client/cumparator;

- bunurile si/sau serviciile asupra carora s-au facut interventii/modificari neautorizate;

- bunurile si/sau servicile pentru care solicitarea de returnare si/sau returnarea se face dupa termenul legal de 14 zile calendaristice din momentul in care bunurile si/sau servicile au fost receptionate de catre client/cumparator.